Thursday, February 22, 2007

Toidufotograafia


Selle pildi miinus on, et helmes on poolitatud ning paremal all nurgas on liiga palju vaba ruumi.


Neid kahte esimest pilti üritasin ma ligikaudu kolm tundi teha. Kahjuks tulemus ei tulnud väga hea. Muuseas seal klassis on muna ning mustsõstrasiirup.

Kujutage minu imestust, kui ma maal kõva pakasega ringi käies midagi sellist maast leidsin.


Mulle kingiti 17ndaks sünnipäeavaks pudel šampust. See šampus oli lastešampus. Üks õhtu võtsingi siis selle suure pudeli ette ja hakkasin jooma. Pildi peal on viimane klaas, mis ei läinud enam väga hästi alla. Kunagi pole šampusest mul nii paha hakkanud ja see ei sisaldanud isegi alkoholi.

1 comment:

Anonymous said...

Issand kui huvitavad pildid :D
Pildi alltekstid on ka päris head :D :D
(Y)
Jätka samas vaimus :)