Tuesday, February 06, 2007

Korstnapühkija



Internetti pole mul kahjuks ikka kodus, aga enne pimikusse minekut laen ma need kaks pilti kiiresti fotoringis ülesse. Mäletate, kui väljas oli veel ilus lumi? Igatahes siis ma kõndisin parajasti kooli juurde, kui ma silmasin musta kuju valge taustal. Kähku fotokas välja võetud ja sai tema juurde jookstud ja pilti tehtud. Õnneks oli ta tore mees ning kutsus mind ka oma tööd korstnapühkijana pildistama.
Nii et kui kunagi selline mees tuleb teie korstnat puhastama, siis olge kindlasti lahked ja pakkuge talle piima ja küpsist.

2 comments:

Anonymous said...

tsau karl,
see korstnapühkija värk on hea aga järgmine kord mine nö kaugemale, mine temaga koos mõnele objektile. postiljoniseeria jääb mulle natuke eba- ja umbmääraseks, kuid mõte on hea. igatahes on sul uurivat soont ja uudishimu. see viimane on eriti vinge omadus. kuuleb, näeb!

Anonymous said...

miks mitte:)