Monday, May 14, 2007

Ilus naismodell+Hiiumaa

Väga ammu pole teinud siia mõna tõsist sissekannet. Seda heurekat või vaimustust piltide vastu pole millegipärast päris ammu olnud..aga pole hullu, ma loodan, et suvel tuleb see heureka jälle tagasi. MIngi aeg ma luban, et blogile tuleb uus kujundus ja läheb natukene kasutajasõbralikumaks, sest praegu on lehe kujundus siiski päris jama.

Siin on näha minu parimad pildid sellest, kui me Toomemäel ühte väga ilusat naismodelli pildistasime. Päev oli pärast seda kohe kõvasti rõõmsam.

















Ma arvan, et selline pildistamine oleks iga inimese päeva rõõmsaks teinud.

All on pildid Hiiumaa klassiekskursioonist. Teralised on nad sellepärast, et iso filmil oli 1600. Ma arvan, et ma natukene halvasti kasutasin selle filmi eripäara kahjuks ära.


Poksija kitarriga. Pildiga olen ma rahul, sellises stiilis pilte oleks võinud kõvasti rohkem olla.


Õudusfilme lapsed ärge vaadake.


Mul tuleb igatahes selline mõnus maaigatsus peale.


Henrik oma keeksiga (täpsustatud koorekeeksiga). Keeks oli poisi peast mitu korda pikem, aga Henrik näitas tõesti taset ja varsti oligi see söödud. Näitas kahtlejatele koha kätte.

Airami prillid ja väike kompositsioon.

Minu armsad klassipoisid. Jälgige Lauri majesteetlikke näojooni ning Krisi uitamist unenägudemaal. Kohe väike pisar tuleb neid vaadates peale. Pilt perealbumisse?

See pilt on tehtud Roomas. Mingist paleest (piinlik, kuid ma ei mäleta selle nime) alla minnes sattusid mu ette lapsed EL lipuga. Muidugi ma kasutasin neid ära, sest kes teab mis konkursi jaoks saab seda pilti kunagi kasutada.

8 comments:

Kris said...

Nii head!!!
ma panen tolle pildi, kus ma Lauriga magan, vb isegi ratesse!!! ^^

Anonymous said...

Tõesti head pildid. :)

Anonymous said...

Hah

laivi said...

karl sa oled ärakasutaja!

Kata said...

Kitarriga mees, huuh, ma arvan, et nii on võimalik tüdruku südamesse tee leida :)

Ja mis ma ikka öelda oskan, Karliito. Hea töö, jällegi.

laivi said...

ma kasutasin neid ära, ütles karl

Anonymous said...

See ilus naismodell on Liis.
Ja Karla see laste foto koos lipuga on nagu NG'st. Tubli

Anonymous said...

vaga huvitav, aitah